Αναζητήστε πληροφορίες:   
   
  TUV


 Νέα > Νέα 2014 > Ο ΠΡΩΤΟΣ «ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ
 

Ο πρώτος σταθμός ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων εγκαταστάθηκε την Δευτέρα (11 Φεβρουαρίου) στην Ελλάδα, κάνοντας το πρώτο βήμα για την θέσπιση ενός εθνικού δικτύου μέχρι το 2020 βάσει σχετικής ευρωπαϊκής Οδηγίας.

O συγκεκριμένος ταχυφορτιστής που λειτουργεί πλέον στο κέντρο της Αθήνας, στο Polis Park της οδού Ριζάρη και Βασ. Κωνσταντίνου,εγκαταστάθηκε από την εταιρεία FORTISIS και θα είναι ενταγμένος στο δίκτυο ΦΟΡΤΙΖΩ.

Είναι ένας από τους πρώτους σταθμούς φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) σε ολόκληρη την Ευρώπη διπλού standard ταχυφόρτισης (μπορεί δηλαδή να ανεφοδιάζει τόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που φορτίζονται με το πρότυπο βύσματος CHAdeMO - Nissan Leaf, Mitsubishi iMiEV, Peugeot iON κλπ. -όσο και αυτά που φορτίζονται με το σύστημα Combo - BMW, Mercedes, FORD κλπ.)και η λειτουργία του αναμένεται να αποτελέσει ορόσημο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.

Τον Ιανουάριο του 2013, η Κομισιόν σε μια προσπάθεια να προωθήσει τις «πράσινες μεταφορές» στην ΕΕ, πρότεινε να υπάρχει ένας ελάχιστος αριθμός σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε κάθε κράτος μέλος της ΕΕ μέχρι το 2020, και τουλάχιστον 10% αυτών να πρέπει να είναι προσβάσιμοι σε δημόσιους χώρους.

Συγκεκριμένα απαιτεί από κάθε κράτος μέλος να παράσχει έναν ελάχιστο αριθμό σημείων ανεφοδιασμού για οχήματα που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια, υδρογόνο, βιοκαύσιμα και φυσικό αέριο. Αυτά θα πρέπει να εγκατασταθούν σε δημόσιους χώρους, στους αυτοκινητόδρομους, σε σπίτια καθώς και σε χώρους εργασίας. Τα κράτη μέλη της ΕΕ θα πρέπει επίσης να θέσουν σε εφαρμογή κανονισμούς που να υποστηρίζουν και να δίνουν κίνητρα στη βιομηχανία και τους οδηγούς να χρησιμοποιούν καθαρά οχήματα τροφοδοσίας.

Σημειώνεται ότι για την Ελλάδα, η Κομισιόν πρότεινε την εγκατάσταση 13,000 σημείων φόρτισης μέχρι το 2020. 

[ΠΗΓΗ:euractiv.gr]