Αναζητήστε πληροφορίες:   
   
  TUV


 Νέα > Νέα 2004 - 2006 > ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Σύμφωνα με σχετικές έρευνες η κατανάλωση κατεψυγμένων προϊόντων στην Γερμανία αυξήθηκε κατά 50% το 2005. Πέρυσι η συνολική αξία της συγκεκριμένης αγοράς ανήλθε στα 9,6 δις ευρώ με την κατά κεφαλή κατανάλωση να έχει αγγίξει τα 37 κιλά. Το 1990 και 1995 ήταν 20 και 24 κιλά αντίστοιχα.

Η αγορά κατεψυγμένων στην Γερμανία αποτελείται από την αγορά λιανικής (53% επί της συνολικής κατανάλωσης) και από τον τομέα χονδρικής (47% της συνολικής κατανάλωσης).

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα ανήκουν στην ομάδα προϊόντων με τις μεγαλύτερες προσδοκίες τζίρου και τούτο συμβαίνει γιατί τα προϊόντα αυτά συνδυάζουν ευ ζην, απόλαυση και ευκολία . Η ευρύτερη αγορά των κατεψυγμένων τροφίμων αποτελείται κυρίως από τον τομέα των ειδών αρτοποιίας, ακολουθούν τα κατεψυγμένα λαχανικά, ενώ ανοδικά κινείται και η αγορά κατεψυγμένων γευμάτων, κυρίως πίτσα και κατεψυγμένα ψάρια το μερίδιο των οποίων ανέρχεται στο 33% επί της συνολικής κατανάλωσης ψαριού στη Γερμανία.

ΠΗΓΗ : Εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ 16-6-06