Αναζητήστε πληροφορίες:   
   
  TUV


 Νέα > Νέα 2021 > ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ THE FUTURE OF SUPPLY CHAIN AFTER COVID 19 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ FORUM
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
THE FUTURE OF SUPPLY CHAIN AFTER COVID 19
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ FORUM


Αθήνα, 31 Μαΐου 2021


Η Ελληνική Ένωση Βιομηχανιών Ψύχους & Logistics σε συνεργασία με την εταιρεία Cleon Communication Conferences διοργάνωσε το ενημερωτικό συνέδριο «The Future of Supply Chain After Covid 19», που πραγματοποιήθηκε ψηφιακά την Τρίτη 18 Μαΐου 2021, υπό την Αιγίδα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και με το χαιρετισμό της η κα. Χριστιάνα Καλογήρου, Γενική Γραμματέας τόνισε ότι “Η Ψυχρή Εφοδιαστική αντιπροσωπεύει το 3% του ΑΕΠ της Χώρας και διαδραματίζει ένα ρόλο νευραλγικό”, τη συμμετοχή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και με το χαιρετισμό του ο κ. Δημήτρη Παπαγιαννίδη, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Οδικής Ασφάλειας, ο οποίος ανάμεσα σε άλλα αναφέρθηκε “Η Εφοδιαστική Ψύχους βρέθηκε στη πρώτη γραμμή, λόγω του κομβικού σας ρόλου στην τροφοδοσία της αγοράς με είδη πρώτης ανάγκης”, του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, του Επιμελητηρίου Έβρου, με την ευγενική υποστήριξη του Ελληνοβρετανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και άλλων φορέων και εκπροσώπων της αγοράς.

Ανάμεσα στους διακεκριμένους ομιλητές που συμμετείχαν στο Forum είχαμε την τιμή να συνδεθούν από τις Βρυξέλες και τα κεντρικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης: Η κα. Λίνα Κωνσταντινοπούλου, Διευθύντρια Ένωση Ευρωπαϊκών Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων, η οποία μεταξύ άλλων ανέπτυξε τις δράσεις του Ευρωπαϊκού Επιμελητηρίου καθώς και τα βήματα προόδου που πρέπει να γίνουν, για μια πιο ολοκληρωμένη ενιαία αγορά που θα δυναμώνει την ευρωπαϊκή οικονομία και θα διασφαλίζει μια λογική ανάπτυξης, και ο κ. Γιώργος Σάρρος, Project Manager, Horizon Transport Unit, CINEA, European Commission, παρουσίασε τις κεντρικές κατευθύνσεις που σχεδιάζονται σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης και τους στόχους που έχουν τεθεί για τα επόμενα χρόνια έως το 2050.

Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου παρουσιάστηκαν καινοτόμες Δράσεις, Συστήματα, και Υπηρεσίες της Κυκλικής Οικονομίας καθώς και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, προτάθηκαν λύσεις για τη μείωση των λειτουργικών εξόδων των επιχειρήσεων, παρουσίαση έγινε για το Σχεδιασμό κυκλικών επιχειρηματικών μοντέλων για ανταγωνιστική και βιώσιμη βιοοικονομία, και οι εργασίες της ενότητας έκλεισαν με το Ρόλο Εθελοντικών Συμφωνιών: Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων.

Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός της εφοδιαστικής αλυσίδας για την αντιμετώπιση κρίσεων στην μετά covid εποχή, έγινε αναφορά στην πρόβλεψη του ρίσκου και η αντιμετώπιση των προκλήσεων τις επόμενης διετίας στο Retail και e – commerce, και έκλεισε με το ρόλο της ασφάλισης στη βελτίωση της ανθεκτικότητας της αλυσίδας εφοδιασμού.

Οι εργασίες της τρίτης ενότητας συνεχίστηκαν με τη σημαντικότητα της Πληροφορίας, ο μόνος θησαυρός που δεν μπορεί πια να είναι κρυμμένος, ειδική παρουσίαση έγινε για την εφοδιαστική αλυσίδα φαρμάκου στην Ελλάδα, προ των πυλών του serialization και του ψηφιακού μετασχηματισμού της και έκλεισαν οι εργασίες της με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, όπλο για την ανάπτυξη της Εφοδιαστικής & της Επιχειρηματικότητας.
Οι εργασίες συνεχίστηκαν με την παρουσίαση της Πλατφόρμας Ελλάδα the Project/ Logistics και brain gain, που αφορά την δράση νέων επιχειρηματιών και εξαιρετικής μαγιάς εργαζομένων που δουλεύουν στο εξωτερικό, σε συνάρτηση με τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.

Στη συζήτηση στρογγυλής τράπεζας συμμετείχαν ο Συνδέσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, και ο κ. Λουκάς Παπαχαραλάμπους τόνισε τη φιλοσοφία συνεργατικότητας, ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Στερεάς Ελλάδας και ο κ. Νικόλαος Κουδούνης αναφέρθηκε ότι στόχος τους είναι να έχουν σε μια πενταετία αύξηση κατά 15%, της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος όπου ο κ. Απόστολος Κενανίδης ζήτησε από την Πολιτεία να λάβει μέτρα για να ορθοποδήσει η Ελληνική μεταφορά, του Ινστιτούτου Logistics Management Ελλάδας και ο κ. Κωνσταντίνος Χανιώτης τόνισε ότι πρέπει να επιταχυνθούν δράσεις που αφορούν την ψηφιοποίηση , της Διεθνούς Ναυτικής Ενώσεως και ο κ. Σταμάτης Κόβερης μίλησε για τη περίοδο covid στις μεταφορές των εμπορευμάτων η οποία λόγω του e-commerce είχε άνοδο, του ITS HELLAS, του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε όπου ο κ. Αλέξιος Σιώρης μίλησε για την πρωτοφανή μείωση των επιβατικών μεταφορών, της Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς και ο κ. Δημήτρης Κιούσης ανέφερε την ανάγκη των εταιρειών να μετεγκατασταθούν από τον ελαιώνα.

Οι εργασίες του συνεδρίου έκλεισαν με την πρόταση του Προέδρου της Ένωσης κ. Γρηγορόπουλου Διονύση ο οποίος κάλεσε όλους τους συνδέσμους να συνεργαστούν στη πορεία για την υλοποίηση του συνεδρίου το Νοέμβριο του 2021 προς όφελος τόσο των εταιρειών μελών όσο και της Ελλάδας συνολικότερα.


Υποστηρικτές

Χρυσός Χορηγός του συνεδρίου ήταν η εταιρεία “Entersoft “ & “Optimum”, Ασημένιος Χορηγός ήταν η εταιρεία “Volton”, Χάλκινος Χορηγός ήταν η εταιρεία Truck & Cargo Insurance. Υποστηρικτές ήταν οι εταιρείες “Chargeline”, “Interklark”, “M&A Solutions”, “Soldatos”, “Eurocert”, και “Alphaplan”.