Αναζητήστε πληροφορίες:   
   
  TUV


 Νέα > Νέα 2014 > ΣΤΑ 18,5 ΕΚΑΤ. ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ FOODLINK ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ

Ο Όμιλος FDL βελτίωσε τις πωλήσεις του, το πρώτο εξάμηνο του 2014, ως συνέπεια των νέων συνεργασιών, οι οποίες ξεκίνησαν το δεύτερο εξάμηνο του 2013, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Το πρώτο εξάμηνο του 2014 χαρακτηρίζεται από σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών, τόσο τηςFOODLINK σε ποσοστό 12,6%, όσο και του Ομίλου FDL, σε ποσοστό 10%. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών τηςFoodlink, το α΄εξάμηνο του 2014, έφτασε τα 14 εκατ. και του ομίλου τα 18,5 εκατ.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι,επίσης, η αύξηση του EBITDA σε ποσοστό 45%, με αποτέλεσμα, για την FOODLINK, να ανέρχεται στα 1.163 χιλ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2014, έναντι 801 χιλ. ευρώ το αντίστοιχο του 2013,επιβεβαιώνοντας τις προσδοκίες της διοίκησης για σαφώς καλύτερα αποτελέσματα κατά την τρέχουσα χρήση.

Τα κέρδη προ φόρων για τη μητρική εταιρεία κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στο ύψος των 90 χιλ. ευρώ, ελαφρώς μειωμένα σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Τα χαμηλά κέρδη οφείλονται στο γεγονός ότι κατεγράφησαν ζημιές για την εταιρεία, ύψους 344 χιλ. ευρώ, λόγω αποτίμησης συμμετοχής της στην Τράπεζα Αττικής.

Οι κινήσεις της εταιρείας

Παράλληλα, ο Όμιλος FDL έχοντας ως μηχανισμό ανάπτυξης την συνεχή επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, συστήματα και διαδικασίες προέβη σε δύο βασικές κινήσεις. Η πρώτη είναι η ίδρυση της θυγατρικής εταιρείαςDOT LINK, η οποία δραστηριοποιείτε στον χώρο ανάπτυξης λογισμικού με στόχο την μέγιστη αξιοποίηση των ήδη υπαρχόντων συστημάτων της FOODLINK, καθώς και την ανάπτυξη νέων.

Επιπλέον, το δεύτερο εξάμηνο του 2014, ο Όμιλος αποφάσισε την δημιουργία μηνιαίων "bonus" των εργαζομένων, συνδυάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, την ποιότητα της εργασίας, καθώς και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με τις αμοιβές προσφέροντας μηνιαία"bonus" επίτευξης στόχων. Ως συνέπεια, μπορεί το σύνολο των εργαζομένων να καρπωθεί τα θετικά αποτελέσματα τόσο της ομαδικής όσο και της ατομικής προσπάθειάς του.

Ο Όμιλος FDL έχει ως στόχο την ανάπτυξη και το δεύτερο εξάμηνο του 2014, προκειμένου τα επόμενα χρόνια να κατέχει ηγετική θέση στο κλάδο των logistics στην Ελλάδα και η FOODLINK συνεχίζει με επιτυχία την προσπάθεια για την κατάκτηση ηγετικής θέσης μεταξύ των 3PL εταιρειών.

 

[ΠΗΓΗ:http://www.metaforespress.gr/]