Αναζητήστε πληροφορίες:   
   
  TUV


 Νέα > Νέα 2014 > ΤΑ ΠΟΛΥΣΥΝΕΔΡΙΑ LOGI.C 2014

Για ακόμη μια φορά, τα πολυ-συνέδρια LOGI.C 2014, συγκέντρωσαν έντονο το ενδιαφέρον όλης της αγοράς, με όποιον κρίκο της εφοδιαστικής και εάν ασχολείται. Μεγάλα ονόματα εταιρειών και σημαντικοί ομιλητές έλαβαν μέρος.

Το γνωστικό πρόγραμμα ξεκίνησε την Παρασκευή 9 Μαίου το πρωί στις 10.30 πμ με την κεντρική ενότητα που αφορούσε στα FoodLogistics & Frozen Supply Chains, που έδωσε  νέα πνοή στη διαχείριση των εφοδιαστικών αλυσίδων τροφίμων, παρουσιάζοντας μια σειρά από καινοτομίες σε όλο το φάσμα των τροφών. Εκπρόσωποι σημαντικών εταιρειών - βιομηχανιών που πραγματοποιούν εξαγωγές, όπως η Stella Mare, Κιολός, Μπαλαντινός, GS1, αλλά και εκπρόσωποι φορέων μοιράστηκαν τη γνώση τους με το κοινό. Στο ίδιο μοτίβο και η δεύτερη ενότητα που αφορούσε σε παροχή υπηρεσιών προς τον κλάδο του Food Logistics:Sarmed, Zcience, Ortec, Empross, παρουσίασαν τα επιτεύγματά τους, ενώ δεν έλειψε  και η ακαδημαϊκή έρευνα με την παρουσία του ΤΕΙ Κατερίνης.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ακολούθησε  η εσπερίδα της Project You για τις Προκλήσεις του Μέλλοντος στις Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές, με παρουσία θεσμικών εκπροσώπων (ΕΒΕΠ, ΓΓ Εμπορίου), εκπροσώπους φορέων του κλάδου (ΠΣΧΕΜ, ΣΕΜΕΠΠΕ, ILME, CLA), ενώ και η αγορά εκπροσωπήθηκε δεόντως με στελέχη ηχηρών ονομάτων επιχειρήσεων όπως: ΑΒ Βασιλόπουλος, ΑΓΕΤ- Lafarge, 3E Coca-Cola, Elinoil, Logistics-way, Χαρτσάς ΑΕ, ΕΛΙΝΗΟ,ΒΙΟΣΥ, Logika, KIA-Hundai Motors κ.λπ.


Το Σάββατο, τη σκυτάλη ‘έλαβε  η ερευνητική γνώση, καθώς παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα δύο διαφορετικών ερευνών. Την αυλαία άνοιξε  η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας"Ηγεσία & Υποκίνηση στην Εφοδιαστική Αλυσίδα.
Αμέσως μετά παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας της Value Chain "Let's Benchmark Our Value Chains", με εκπροσώπους της L' Oreal και της Metro ΑΕΒΕ να τοποθετούνται παράλληλα, και να αναλύουν τα δικά τους εταιρικά παραδείγματα benchmarking.

Παράλληλα, τα LOGI.C φιλοξένησαν και ένα ευρωπαϊκό Project για Green Logistics, το G.I.F.T,.

Η Ελληνική Ένωση Βιομηχανιών Ψύχους, φορέας επικοινωνίας της άνω διοργάνωσης  έδωσε δυναμικά το παρόν.